Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2018 11:50 - Защо жените получават мастило за техните сватби
Автор: debbies Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 334 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Когато започнах да получавам по-големи, по-видими татуировки, няколко души ме попитаха: "Какво ще кажете за вашата сватба?" - преди да се срещна с моя сегашен съпруг. Винаги съм ги гледал, сякаш те питаха: "Какво ще кажете за картофената салата?" Не бях ясно какво трябва да правят двете теми помежду си.   В много култури по света временните татуировки на къна са дългогодишна булчинска традиция. Но дори и тъй като постоянните татуировки стават все по-често срещани и приети, в западната култура все още има широко разпространена идея да бъдеш красива невеста, една жена да не е маркирана.   И както при всяка изостанала и потискаща представа за това как жените трябва да се държат, има орди от нас, които се наслаждават на опровергаването на предполагаемото противоречие между татуировките и приказната булчинска светлина. Хестата марка #tattooedbride се появява почти 21 000 пъти на Instagram, а на Pinterest има страници и страници с красиви, напечатани булки.   Когато планирах сватбата ми през 2015 г., опитвайки се да скрие татуите ми, не ми мина през ума. Всъщност, аз имах облегалката на облеклото ми, намалена с два инча, така че по-добре да си оформям гърба. И аз направих крачка напред, като се появи една татуировка и друга, покрита с нов дизайн в подготовка за големия ден - пътуване до салона за татуировки на същия списък като избелване на зъби и подстригване. Моите татуировки са важни за мен в ежедневието ми, така че имаше смисъл само да са важни за този велик ден, в който всичко изглежда да е имало допълнително значение.   image  


Тагове:   сватби,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: debbies
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 15558
Постинги: 8
Коментари: 2
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930